Newleaf

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Johanna Ri - 26 december 2011 19:34

Har ju glömt dela med mig av den fantastiska nyheten :) Den 1 februari kommer jag återgå till arbetet då jag blivit anställd som utbildande coach av min tidigare arbetsgivare MIROI :) Ska bli fantastiskt roligt att få återgå till mitt tidigare arbete och mina forna kollegor :) Pappa Marcus är nöjd även han att få vara pappaledig med lilla prinsen ngr månader framöver :) Mkt kul som händer 2012! =) its gonna be a great year! ;)

Av Johanna Ri - 26 december 2011 19:28

Ni missar väl inte årets Victoria fashion show 2011 ikväll :) 30 min kvar! ;)


    

Av Johanna Ri - 26 december 2011 19:21

Annandagen är nu snart förbi och vi har mest myst hela dagen lång :) Pappa Marcus kom hem vid halv 7 i morse efter att ha jobbat hela natten, så han fick en lång sovmorgon medan jag försökte roa dom små pojkarna :) Har även hunnit med ett besök hos familjen Lindvall/Hassi och taco kväll enligt Hugos önskemål :)


Tog tillfället i akt och fotade fina familjen som satt så fint och myste i soffan i morse :)




Syskonkärlek :)








       

Av Johanna Ri - 26 december 2011 00:20

Dagen började precis som jag önskade :) Hela familjen tog en sovmorgon till halv 11 :) Vi fick alla vakna pigga & utvilade :) Sen ordnade jag i vanlig ordning en riktig bamsefrukost till mina grabbar och på det en långromenad med hela karavanen :) Lugnet har legat över oss hela dagen. Tog även en tripp till faster & kussarna så de fick träffa lilla Melker, alltid lika trevligt och alldeles för sällan man träffas! 


Har även hunnit skruva upp sänghimmlen ovanför prinsens säng :) Känner mig nästan lite avis på att han får ligga där och sova, tror jag ska byta plats med pyret ;)




Glömde ju berätta att Melker för första gången fick smaka lite mat igår på julafton :) Lite potatis med smör i, men det var ingen höjdare tyckte han! :) Bara fortsätta så han vänjer sig :)


Nu sover dom yngsta här i huset och min man fick åka iväg och jobba ngr timmar. Sängen kallar för mig oxå, ser fram emot en lika fridfull morgondag! :)


Natti Natti 

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards