Newleaf

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Johanna Ri - 4 december 2011 21:03

Andra advent idag och 4:de December och ingen snö så långt ögat kan nå. jag skall ej klaga men det hade gärna fått vara regnfria dagar =/


 


Idag blev vi hembjudna till Emelie och Simon för lite adventsfika och mys! Var hur trevligt som helst och Emelie hade bakat och gjort så fint till oss när vi kom :) Var hur mkt gotta som helst och sjävklart spottade jag inte i glaset så att säga ;) Man får ju inte verka storbjuden..eller? ;)






Well well..Hur som helst..Skall ta mig en prommis med dom små lurvarna och sen mysa dom sista timmarna innan denna helg är slut. Har en väldigt fullspäckad vecka med en massa roligheter! :) Livet leker :)


Att arbeta med människor är en konst i sig..Det kan vara en prövning på många olika sätt men jag kan med säkerhet säga att what goes around comes around. Det blir alltid som du tänker, så tänk positivt och gör ditt yttersta för att faktiskt få andra människor att må bra. Det kommer tillbaka till dig i slutändan :)


Hej så länge!   

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards