Newleaf

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Johanna Ri - 15 december 2011 23:48

Till min stora förvåning klev min samboin genom dörren just efter 9 idag :) Jag som hade väntat honom först vid midnatt så det blev en väldigt positiv överraskning :)


Vi har beställt julklappar till våra barn och pysslat ihop pepparkakshuset som nu pryder köksbänken :)








Nu väntar sängen :)


Natti Natti!         

Av Johanna Ri - 15 december 2011 18:51

Idag har jag och Melle lagat mat nästan hela dagen :) Började med mitt långkok vid lunch tid och kl 4 kom mina middagsgäster :) Fick bli en mustig köttgryta som jag faktiskt måste skryta lite med ;) blev otroligt god och riktigt mört kött efter att de fått koka i nästan 3 timmar :) Familjen sandin har sedan joinat mig och melle på middag, alltid lika trevligt :) 


Alvin och Melle hann även med ett bad tillsammans :)






Och så klart var jag ju tvungen att bjuda på ngt sött efter maten så det fick bli en chokladkaka ;)




Nu ska vi mysa till julkalendern och förhoppningsvis ha en lugn kväll :)

Julhandling med maria och Lisen i morgon & sen beger vi oss till kalix över helgen för massa mys med syskonen :)      

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards