Newleaf

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Johanna Ri - 11 december 2011 22:01

Idag är det tredje advent och snön ligger TJOCK på marken. Den här dagen hade inte kunnat börja bättre. Jag vaknade av mig själv kl 11. Pigg, utvilad och allmänt lycklig. Tog en promenad med hundarna medans resten av familjen fortfarande sov. Kunde till och med njuta av snön idag! Tänk vad lite sömn kan göra gott ;) 




Frukost och mys med familjen och sen bar det iväg till Boden för lite arbete. Var väl snarare Marcus som jobbade och jag och Melle hängde på :) Fick även smaka av årets första julbord ala western farm och kan inte ge annat än topp betyg! :)  Mätta i magen åkte vi sedan till Marcus mamma där hans systers familj var på middag.




Nu skall jag njuta av denna kväll som aldrig förr! Hela familjen är samlad framför tv.n Ljusen är tända, glöggen på värmning och pepparkakorna med brieost är framplockade. Just idag uppskattar jag alla vardagliga ting som för andra är en självklarhet varje kväll. Men för mig är detta inte vardag, detta är lyx! :)






Fortsatt trevlig söndag till er alla där ute. Hoppas ni har en lika underbar kväll som vi :)      

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards