Newleaf

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Trevligheter!

Av Johanna Ri - 24 februari 2012 11:40

Nu börjar vi närma oss helgen igen..Tycker veckorna springer iväg! Men kanske inte så konstigt med tanke på att jag har världens mest underhållande och givande arbete! Ibland frågar jag mig själv om det är tillåtet att trivas så bra? Det är nog få förunnat :)


Medans min kära sambo står hemma och bakar bulla till helgens trevligheter ska jag trippa iväg på lunch med mina kollegor :) Underbara fredag! :)


 


Kommer snart lämna denna blggplats för nya äventyr :) Fick veta idag att allt står klart och redo för oss nya bloggare!

Fotografering för ny header och press bild ska fixas på söndag :) Kommer bli awsome :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ri - 18 mars 2012 21:22


Då var söndag kväll här igen. Veckorna rusar iväg och samma gäller helgerna.  Har varit helt underbart väder ute idag så vi passade på att ta en nästan 2 timmars lång promenad runt luleå med hela karavanen. Solen i ögonen och gummistövlarna på fött...

Av Johanna Ri - 16 mars 2012 22:40

Förra helgen var fullspäckad av sol och mys ute i stugan. Nu hoppas vi på att det blir samma denna helg så vi får ladda batterierna ytterligare! :)           Underbara glada raring ute på isen med vagnen :)       Finaste ...

Av Johanna Ri - 16 mars 2012 22:29

Besvikelsen är lika stor varje dag då jag öppnar min garderob. Jag är i stort behov av nya kläder! uuuuuh Surfat runt på Nelly och hittat många underbaringar som gärna skulle få trängas med dom andra, eller ersätta snarare..En stor rensning skulle ...

Av Johanna Ri - 16 mars 2012 22:22

Kärleken till detta underbara barn är större än ngt annat på denna jord. Tack för att du finns min underbara lilla Melker!           Finns ingen som är gladare och mer nöjd än denna kille :) totalt tillfreds med livet och ingen har ...

Av Johanna Ri - 26 februari 2012 19:47

Idag har vi haft en liten försmak på min kommande födelsedag som egentligen infaller nu på Tisdag i veckan :) Jag tycker ju egentligen inte att det är ngt att fira och håller en ganska låg profil vad gäller mina födelsedagar och speciellt om det är o...

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards