Newleaf

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Johanna Ri - 4 februari 2012 19:57

Måste säga att jag varit med om roligare dagar i mitt liv. Legat hemma hela dagen, dels pga av att jag är så fruktansvärt förkyld och för andra delen pga av den sibiriska kylan. Önskar jag bodde närmare många nära å kära som jag saknar varje dag! Varför kan inte alla bo i samma stad? tänk så enkelt det vore då! Ska bli fantastiskt kul att få träffa alla till helgen då vi har Melkers dop :) 


Efter en lång dusch och mys i soffan ligger nu prinsen och sover och jag skulle kunna göra detsamma. Lite tv innan jag sluter mina blå. Ladda inför morgondagens fantastiska seminarie med herr Ridderstedt som jag längtat efter i en hel vecka! :) Natti Natti!




Älskade hjärtegull  

Av Johanna Ri - 4 februari 2012 13:29

Lider av denna hemska kyla =( Termometern står på -32 grader, helt vansinnigt kallt =/ Inget fungerar & allt blir kaos. Ingen av våra bilar startade i morse trots motorvärmare och kupevärmare. Har väl varit nere i 40- i natt så batteriet har väl typ frusit till is. Trots att jag är Norrlänning kommer jag ALDRIG vänja mig med denna kyla, aldrig! jag kommer klaga lika mkt varje år och vara lika bitter då termometern visar sibirisk kyla ute. Jag har aldrig sett och kommer aldrig se ngt positivt med detta. Mina stackars små hundar lider oxå av att gå på korta promenader då de knappt kan sätta sig ner och göra sina behov då de fryser så mkt om små tassarna =( uschan....


Blir en ensam hemma dag/kväll med min lilla prins..Marcus är på jobbet hela kvällen då det är företagsgala i boden. Plocka fram alla täcken vi har, tända ljus och bygga en koja i soffan och stänga ute kylan är dagens melodi...


Brrrrrrrrrrrr

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards