Newleaf

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Johanna Ri - 5 december 2011 16:37

Jag är inte en av dom som längtat efter snö och vinter. Men idag har jag verkligen njutit av den första snön!

Jag och pauline tog en långpromenad i vårt vita vinterlandskap precis efter att det slutat snöa. Vinden var helt stilla och det enda som hördes var snön som knarrade under skorna. så EXTREMT härligt! Tänk skulle alla vinterdagar vara såhär! 


 


Låt oss få en mild och härlig vinter! =D

Av Johanna Ri - 5 december 2011 16:25

I natt har vårt kära lilla barn varit ett riktig åsk moln =/ han somnade till slut av utmattning halv 2 på natten efter ngr timmars skrik och spya =( Tror det var magen som krånglade på lilla pyret så vi kan väl inte skryta med att vi är VÄRLDENS fräschaste och piggaste idag, men vi lever! :) Vår lilla Melker har heller inte den bästa dygnsrytmen så idag väckte jag han kl 9 för att få honom att försöka vända på dygnet. jag lyckades hålla honom vaken till kvart i 11 då han somnade sittandes i min famn efter ett lång och varmt bad. Går ju inte att hålla ett barn vaken om det är trött, mission impossible. Får hoppas han somnar någorlunda tid ikväll. har en fullspäckad vecka så mamma behöver sin sömn :)








Mammas lilla solstråle som för det mesta sprudlar av glädje. Men ibland förstår vi inte riktigt varandra och då kan det bli som det blir :) Inte lätt vara liten alla gånger :)


Nu skall jag fixa och trixa inför veckans samtliga uppgifter :() :()      

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards