Newleaf

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Johanna Ri - 3 december 2011 23:28

Har haft en helt fantastisk lördag med super god mat och trevligt sällskap :) Familjen Lindvall/hassi har matat mig från det jag kom till jag åkte så jag kan säga att jag är fulltankad till max! Har fått en ny kärlek, lingon glögg med pepparkaka & brieost. Herre jisses så farligt gott! Hur ska det gå med min viktminskning när det finn så mkt gott! Tur det kommer hjälp på traven snart så man får en liten skjuss i rätt riktning ;) Jag och Maria påtalade båda att vi börjar våra nya liv efter nyår. 2011/2012 kommer bli de mest fantastiska åren i mitt liv. I can feel it. För mkt positivt som händer just nu så kan inte annat säga :)


 


Johannes har i vanlig ordning underhållt min lilla kille så jag har fått lite avlastning :) Börjar kännas att Marcus jobbar från tidig morgon till sen kväll! Längtar tills denna jul är över så det återgår till det normala. Sen väntar vi på så mkt besked så vad som händer efter nyår är d ingen som vet ;) 




Tack för en underbar kväll Maria & Johannes! Alltid lika trevligt =)



Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards