Newleaf

Alla inlägg under september 2011

Av Johanna Ri - 27 september 2011 20:43

Marc Jacobs Canvas Zipper tote Bag, limited edition.


 


 


Vill ha denna enkla stilrena skönhet som faktiskt hittas till en hyfsat billig peng.

E-bay har mkt godbitar på lager ;)

Av Johanna Ri - 27 september 2011 20:19

Diggar dessa tröjor från Gina. Snyggt till höstens outfit och varm i detta ruskväder som bara kommer bli värre. Skall ta en närmare kik på dessa i morron kväll ;p




 


Sonja knitted sweater för 249 kr från Gina tricot

Av Johanna Ri - 27 september 2011 20:03

Glömde ju dela med mig av tragedin som hände för ngn timme sen. Jag var på väg mot soffan för att mata melker. Jag kom i ganska snabb fart då han skrek och var hungrig och springer rakt in i soff foten med lill tån. Jag trodde jag skulle svimma av smärta!!! Nu vet jag inte om den är bruten, eller om det blivit någon spricka i den. Men ont så in i h-vete gör det fortfarande =/ Jag har mini fötter men lyckas fan alltid snubbla in i något. Just nu känns det som att jag har en riktig big foot =/ aj aj

Av Johanna Ri - 27 september 2011 19:56

Då min kära sambo lyckades ta sönder min telefon när han fixade dit en ny framsida hade han på kvällen beställt en ny telefon som plåster på såren :) En vit iphone 4 kom med posten idag :) Wihoo! Tur i oturen att min 3:a gick sönder ;)


Har även beställt ett skal/baksida till lilla tellen nu så den inte repas. Passade även på att beställa ett läderfodral till Marcus så jag slipper se hans fula gummi grej som han haft sen han köpte sin.


 

Nu ska jag leka :)



  

Av Johanna Ri - 27 september 2011 17:39

Idag har det stormat och regnat värre än någonsin. Otroligt tråkigt väder att vakna upp till när man vet att man har 2 kissnödiga hundar som måste ut. Att ha med sig lilla Melker i bärselen brukar inte vara något problem, men idag ville jag inte utsätta han för det, så jag smet ut en snabbis när han sov och hundarna gjorde sitt på 2 min och sprang lika fort hem igen. Tur dom är lika förtjust i regnet som jag ;)


Nu ska jag tillaga lite middag till min sambo som strax är hemma från jobbet :)

Morgondagen bjuder på kvällsöppet på staden vilket betyder shopping och fika med mina kära vänner :) ser fram emot mkt! =D


 


Tjingeling så länge!

Av Johanna Ri - 27 september 2011 13:28




Av Johanna Ri - 26 september 2011 23:49

Dags att krypa ner med min lilla Melle och nanna kudden. Håller tummarna för fint väder i morgon så jag får min efterlängtade morgonprommis :)


God natt på er alla

Av Johanna Ri - 26 september 2011 21:24

Är det bara jag som tycker denna kvinna ger en mardrömmar?


 


Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards