Newleaf

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Johanna Ri - 30 september 2011 21:59

Idag har det varit en helt underbar dag :) soligt och varmt med frisk höstluft :) har hunnit med en och annan promenad samt storstädning här hemma inför Sias ankomst :) och nu e hon här :) Sitter med tända ljus och dricker the och tar igen det vi missat undet dom senaste månaderna :)


Delar med mig av lite bilder på min busiga lilla Melker :)


 

 

Måste även dela med mig av hans coola outfit som han fått av gudmor Angelica :)


 

Nu ska jag fortsätta vara social här :)


Tjingeling så länge!

Av Johanna Ri - 30 september 2011 08:23

Ligger i sängen & väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så jag får en tid för min arm. Detta funkar ej med tanke på att jag bär omkring på han mestadels av dagarna =/ Gör fortfarande riktigt ont. Uschan. Var detta tvunget att komma just nu!


Ikväll kommer min efterlängtade Sia på besök och ska stanna över helgen :) Ska ladda upp för en riktig myshelg med god mat, vin och trevliga aktiviteter :)


Tjingeling så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards