Newleaf

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Johanna Ri - 22 september 2011 19:43

Min kära sambo skulle fixa min iphone som varit trasig sen ngr veckor tillbaka. Vi var tvugna att byta sensor och framsida, så jag passade även på att byta till vit bakgrund istället för svart. DOCK lyckades han även med att paja kabeln till högtalaren =/ så nu sitter jag här med en ny renoverad telefon, som inte riktigt fungerar. Ska jag prata med någon måste detta ske antingen via head set eller högtalar telefon. Han lovade dyrt och heligt att han skall fixa detta så vi får väl se hur utgången blir av detta innan det är klart..hmmmm...


Självfallet skulle det även vara en vit knapp till detta men var slut vid beställningen..Tror jag kidnappar hans fyra så får han dras med denna ;)

Av Johanna Ri - 22 september 2011 19:31

När melker var precis 1 månad gammal fick jag första gensvaret med ett leende :) frågade barnmorskan idag om detta var fysiskt möjligt att han ler redan vid 1 månad och det var visst väldigt vanligt :) Jag som trodde det skulle dröja mycket länge till innan man fick en sån reaktion av han :)



Lyckades fånga några leenden på bild :)

I övrigt har vår lilla knubbis ökat med 600 gram sen sist, och väger nu hela 4635 :) fortsätter han äta som han gör kommer det nog bli en riktig baddare av denna kille.


Nu ska vi fortsätta mysa med gudmor Annso här på Notviken :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards