Newleaf

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Johanna Ri - 23 september 2011 20:16

Har precis avnjutit en otroligt god och kryddstark kreolsk gryta som jag kockade ihop med mix megapol i bakgrunden samtidigt som jag sippade på ett glas vitt. Bättre start på denna fredag får man leta efter ;)


 


Nu blir det filmmys och ost å kex med kära familjen. I morgon kommer syster yster hit och underhåller mig fram till söndag :) ska bli så trevligt! 


Trevlig fredag everyone :)

Av Johanna Ri - 23 september 2011 19:59

Fick skickat några bilder från Annso & Mickes bröllop till min mail som jag tänkte dela med mig av :) Dom blev familjen Sandin den 13 Augusti i år :) Ett helt fantastiskt och fint bröllop :)


 

Jag och den vackraste bruden :)


 

Höggravid med Melle :) 7 dagar efter detta tittade han ut :)


 

Jag och mitt hjärtegryn :)


 

Av Johanna Ri - 23 september 2011 19:43

Dessa skor ska få pryda fötterna under denna vinter. Hade aningen beslutsångest angående färgen men fick bli ett par beiga denna gång :) 


 

Ett stort plus i kanten att de var extremt sköna oxå :D

Av Johanna Ri - 23 september 2011 19:38

Igår satte jag mig under saxen hos Eriksson och kapade av håret. Detta är resultatet av nya frippan :) Måste säga att jag är väldigt nöjd. Skönt att äntligen ha fått en fräsch frisyr och ett fräscht hår! Det fick lite stryk efter att mina extensions togs ut =/





Dock har jag blivit extremt mörk i håret sen jag var gravid så nu får man börja slinga håret. Mitt platina blonda hår är ett minne blott!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards