Newleaf

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Johanna Ri - 27 oktober 2011 21:57

Vad har hänt med mig?! Vart kommer detta hemska sockerberende ifrån?! Jag hade aldrig tidigare brytt mig om varken kakor eller fika. fick jag bestämma efterrätt blev det alltid ngn form av fruktsallad eftersom jag inte var mkt för sötsaker. Men nu! Nu trycker jag i mig kakor och choklad som om det inte fanns ngn morgondag! Detta måste få ett slut! Kommer rulla fram om ett halvår om det fortsätter i samma takt = / Jag fattar inte vart detta sockerberoende kommit ifån?! 

Gymkort på STIL skall inhandlas snarast!




Varför ska detta vara så förbassssskat gott! Borde vara förbjudet!  

Av Johanna Ri - 27 oktober 2011 20:01



Kärlek av obeskrivligt slag :)  

Av Johanna Ri - 27 oktober 2011 17:02

Idag har vi haft en super trevlig mammalunch hemma hos mig med små knoddarna :) Både jag och Melle är helt slut efter allt busande. Vi har skrattat så mascaran runnit åt våra små busungar. Vår fotosession blev annat än tråkig kan man lungt säga :) Här är alla knoddar uppradade i soffan :)


   

Melker - Anton - Aouline & Edwin




Kan man annat än le åt dessa sötnosar! :)


Nu blir det middag här näst. Tror jag och Marcus äter upp resten av salladen och bake off brödet som blev över efter lunchen ;) Funderade starkt på att ta en vända på staden då det är kvällsöppet ikväll men slöheten slog till =/


Tjingeling så länge!

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards