Newleaf

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Johanna Ri - 16 oktober 2011 22:08

Måste ju dela med mig av min snygga kille som vi gjorde så kalas fin på Lördagen :) Dock hann varken födelsedagsbarnet ellr ngn annan ta del av den fina utstyrseln eftersom Melker gjorde nr 2 över hela sig 5 min innan vi skulle åka. Det är härligt med barn ;)


 

Bara flugan som fattas på min lilla charmör ;)

Av Johanna Ri - 16 oktober 2011 21:51

Då var helgen snart slut och ännu en vecka tar fart. Vår vecka startar med en tripp till Boden och sen vidare till kalix :) 


Helgen har varit helt underbart lugn och harmonisk :) Har tillbringat både fredagen och Lördagen hos familjen Sandin där vi på fredagen blev bjudna på två rätters middag som slutade i total matkoma. På lördagen åkte jag och annso med kidzen till lilla Lisen som fyllde 3 år & efter det rörde vi ihop en fantastiskt god fläskfile wok som fick tungan att domna av, men jevlart gott var det ;) Kan väl egentligen erkänna att hela lördagen handlade om att äta. Det var inte mkt av familjen Sandins skafferi som inte testades under kvällen. Behöver jag säga att jag och Annso egentligen är livsfarliga för varandra? Vi hetsar varandra till Max =P


 

Idag var det tänkt att dagen skulle ha börjat med babysim i Gammelstad men min Sambo ramlade in genom dörren två i natt efter en hel dag på jobbet så vi beslöt att skjuta upp det till nästa helg.Har även haft äran att ha både kussen och faster på besök idag :) Inte varje dag det händer så det var väldigt trevligt :)


Kvällen har varit chill pastill med film och diverse onyttigheter, i vanlig ordning :) Kan faktiskt rekommendera filmen "friends with benefits". Väldigt lättsam och rolig film som inte kräver alltför mkt av en trött hjärna. 


Nu väntar sängen då klockan ringer tidigt i morgon! Lite wordfeud och sen stänger jag mina blå :) Natti natti!


Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards