Newleaf

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Johanna Ri - 2 oktober 2011 17:50

Idag slog man upp sina blå kl 11 :) så oerhört skönt att få sovmorgon och vila upp hjärnan riktigt ordentligt! :) Marcus tog Melle till soffan kring halv 8 och där har dom legat och snarkat på tills jag vaknade. Marcus har till skillnad från mig så lätt för att somna om även om han vaknat till ordentligt..Har jag väl vaknat då är det kört, så det är verkligen guld vrt när Marcus tar Melle på mornarna. 

I övrigt har det varit en väldigt slö dag medan rgnet öst ner utanför. Jag och Sia har plöjt igenom dom sista satch avsnitten, druckit chai latte och bara chillat i soffan :) Nu puttrar beef bourgogne på spisen och jag packar inför kalix trippen i morgon. Gruvar mig dock en aning då Melker blivit extremt grinig på kvällarna. Var och läste på om kolik och är till 99 % säker på att det är det som spökar. Otröstlig och gråter utan anledning, gaser i magen och det börjas alltid på eftermiddagen =( Det kan hålla i sig i flera timmar och det enda man kan göra är att bära på han och försöka trösta så gott det går =( 


well well..Trevlig söndag allihop. Ska sätta mig vid matbordet & njuta av min absoluta favoriträtt :)


Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards