Newleaf

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Johanna Ri - 18 oktober 2011 00:39

För er som missat så är min goda vän Hannah Jakobsson med i ensam mamma söker denna säsong :) Hon är en av dom 3 deltagarna som söker kärleken i det populära tv programmet. I kvällens avsnitt fick även jag och min sambo visa våra vackra nunor då vi under seriens gång var på middag med Hannah & Robert. Det enda som syntes var dock min stora potatis näsa och dubbelhaka, haha. Var höggravid då detta spelades in vilket VERKLIGEN syntes. Såg jag verkligen ut sådär?! Den bistra sanningen kom fram, haha. Tur man kan skylla på graviditeten en sån här gång ;) Hur som haver var det i alla fall en väldigt trevlig kväll med god mat och mkt surr :)


 

( Detta kort togs 7 dagar innan Melker tittade ut) 


Nu ska jag slänga mig i säng efter en hel dag på vift. Har även lyckats förstöra mitt hår efter en misslyckad färgning. Jag som aldrig haft problem med mitt hår?! Inget är som det ska efter förlossningen. Får dränka håret i silverschampo och hoppas att det gör susen =/  

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards