Newleaf

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Johanna Ri - 22 oktober 2011 23:23

Har varit en helt otroligt mysig dag tillsammans med mina syskon :) Dagen började med lite shopping, fika och mys på staden & som sedan fortsatte med hemmagjord plankstek som marcus tillagade. Tror aldrig jag sett ngr matgäster så nöjda som ikväll :) Lite vin, choklad & film här näst och ta vara på syskonkvällen :) Mys i massor :)


Melker var dock less på att springa på staden ;)


 


Babysim väntar i morgon bitti :)

Av Johanna Ri - 22 oktober 2011 00:33

Jag brukar passa på att ta lite bilder med Idas systemkamera när vi träffas då man får så fina och skarpa bilder. Och så klart fotade jag lite när jag hälsade på dom sist, men jag hade helt glömt bort dessa bilder och fick mig en riktig överraskning när jag öppnade min mail :) Ida hade skickat alla kort som jag tagit på Melker sen sist :)

Tack gumman!


 

 

 

 

Är helt otroligt så jag älskar denna lilla människa. han har varit så mysig med mig hela kvällen. Legat i famnen framför tv.n i över en timme och bara "varit" luktat på hans lilla huvud och hållt han i händerna. Kärleken till ens barn är helt obeskrivlig. Det blir bara bättre och bättre för varje vecka som går. Man lär känna denna lilla plutt mer och mer och kontakten mellan oss förstärks för varje dag som går. 


Ska krypa ner med denna lilla snos nu och hoppas att sömnen kommer snart.

Natti Natti!

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards