Newleaf

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Johanna Ri - 4 oktober 2011 14:58

Tog en tripp till Kalix igår och har planerat att stanna här ngr nätter :) Har precis kommit hem från Nyborg där vi hälsat på Ida och lilla Alda :) Det är så många man ska hinna med när man väl åker till byn så det gäller att passa på att flänga så mkt man bara hinner och kan :)


Ska strax till syster yster på paltmiddag och ska köpa med mig lite kanelbullar dagen till ära ;) Kanelbullar å choklad är mitt nya beroende så jag klagar inte ;) Dock ställde jag mig på vågen igår och det var inte ngn positiv överraskning så jag bör nog dra ner på mitt ätande =/ Får sluta skylla på amningen och ta tag i ätandet! :) Sockerberoendet är inte att leka med men det ska nog gå bra! I hope :)


 


Tjingeling så länge!

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards