Newleaf

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Johanna Ri - 23 november 2011 23:59







Kvällsbus sover man gott på :)


Natti Natti    

Av Johanna Ri - 23 november 2011 19:27

Idag har vi plockat fram resten av julen :) Köpte faktiskt en VIT gran idag och tro det eller ej! Men det blev riktigt fin och mysigt, framförallt stilrent, precis som jag önskar ;) Känns kul att bryta traditionen lite och faktiskt pröva ngt nytt :)











Efter en hel dag på storheden med mamma och pappa intar jag nu soffläge, tänder lite ljus och inväntar min kära sambo som är och käkar å bubblar med kollegerna, aningen avis om jag får säga det själv ;) Men jag har mkt att se fram emot denna helg så jag ska inte hänga läpp! :)


Morgondagens schema är fullspäckat med presentationer och möten tillsammans med Mia i kalix. Ska bli grymmers kul! Laddad till tänderna ;)     


Tjingeling så länge!

Av Johanna Ri - 23 november 2011 08:54

Kl 7 vaknade jag, pigg som en lärka :) Så jag valde att stiga upp och gå en prommis med hundarna medans mina prinsar låg kvar i sängen :) Börjar känna av mina Vitality ordentligt ;) 


Nu är det bara lilla Melle som fortfarande ligger kvar och sussar sött. Jag skall fixa och trixa här hemma innan vi får fin besök från Kalix :)






Tjingeling så länge!    

Av Johanna Ri - 23 november 2011 00:03

Blev tipsad om dessa cake popps idag under mamma lunchen :) Marcus fyller ju år nu den 29:de så tänkte att jag skulle pröva mig på detta. Verkar vara för goda för att missa ;)


   


Ser extremt smarriga ut ;)

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards