Newleaf

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Johanna Ri - 13 november 2011 11:02

Idag uppvaktade jag och Melle pappa marcus med kaffe på sängen & bamsefrukost med nybakt bröd och annat smaskens :) Kunde inte bli en bättre början på denna Söndag :)




Världens gladaste kille :)




Finns inget mysigare när alla är samlade i sängen :)


Dax att sätta på mig ett ansikte och lite kläder innan Mia anländer :) Det är mkt som skall uträttas denna dag ;)  


Grattis till alla pappor på farsdag och speciellt grattis till våran bästa pappa Marcus, finns ingen bättre än du :)

Av Johanna Ri - 13 november 2011 00:58

Kom verkligen inte på ngn rubrik till detta inlägg då denna dag varit väldigt blandad. Dagen började med besök av syster, prommis och en massa surr. Sen trodde jag att resten av denna dag skulle bli home alone, men blev inbjuden till familjen Lindvall/Hassi på kladdkaka, glass, bär och så mkt bättre :) Super mysigt och har även fått 10000 tips vad gäller hus av Maria :) Tjejen med sten koll :) Så nu vet jag vad vi bör tänka på när vi skall ut i husdjungeln :) 


Johannes har varit "barnvakt" åt lilla Melle från det vi kom till vi åkte :) När jag gick till badrummet hörde jag hur johannes satt och sjöng barnvisor åt han på kontoret :) haha. Så gulligt så :)


 


Nu har äntligen min sambo ramlat in genom dörren efter en 14 timmars arbetsdag. Behöver jag säga att julborden dragit igång ;( huuh..


Natti Natti på er!

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards