Newleaf

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Johanna Ri - 11 november 2011 21:25

Jag SKALL inom en snar framtid köpa mig en Norrbottensgård. Jag har förändrats avsevärt mkt vad gäller smak och tycke. För ngt år sedan drömde jag om en arkitekt ritad villa med sne tak och med fönster från golv till tak. Självklart skulle jag inte tacka nej till det heller. Men drömmen är ändå att köpa en gammal norrbottens gård, renovera, men ändå behålla det gamla och charmiga med dubbel dörrar, spröjsade fönster och en stor altan/bro där man kliver in till huset som pryds av lyktor och annat mys :) Sanna mina ord! Inom en snar framtid ;)


 

Av Johanna Ri - 11 november 2011 21:14

Är precis hemkommen från Notviken där det bjudits på hembakt pizza & bastu :) Har aldrig sett en sån nöjd melle under tiden vi bastade och duschade :) Han trivdes som fisken i vattnet :)


Har även hunnit med en återträff på BVC idag med samtliga föräldrar som vi hade föräldrargrupp med då alla små fortfarande var i magen. var så kul att träffa alla knoddar :) Den ena sötare än den andra, och när den ena började gråta så hängde resten av klanen på :) Var riktigt fina stämmor emellanåt :)


Nu blir det fortsatt fredagsmys med kära familjen innan läggdags 


 


Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards