Newleaf

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Johanna Ri - 25 januari 2012 14:55

Min kära barndomsvän Hannah Jakobsson talar i dagens extra tidning ut om vad som egentligen hände bakom kameran under inspelningarna till ensam mamma söker. Det är inte bara glamour och dans på röda rosor som vi får uppleva på tv:n. Jag är oerhört glad att hon idag hittat kärleken i sitt liv och jag önskar dem all lycka till!


 

Även om det inte blev som hon tänkte från början har det nog kommit mkt positivt från detta. Deltagarna var tyvärr inget att hänga i julgranen och de togs ingen som helst hänsyn till varken barnen eller de övrigas behov. Men jag kan som vän säga att det hänt mkt som absolut är av den positiva sidan vad gäller Hannah. Alla lär vi oss och blir starkare av våra erfarenheter. Har ni inte tillgång till tidningen kan ni läsa artikeln här:

http://www.tidningenextra.se/ Ni hittar även Hannahs blogg här: http://www.tv3.se/hannah



Av Johanna Ri - 25 januari 2012 14:42

Jag hoppas att jag varit så snäll så jag får detta fina i födelsedagspresent av min kära sambo :) Det börjar närma sig :)


 


Finns hur många fina som helst från kyssjohanna men jag tror att detta skulle passa mig bra rent stilmässigt :)

För övrigt har det varit en allmänt slö dag idag, planerar och fixar inför morgondagens scanning i Kalix vilket ska bli otroligt spännande. En riktigt UNIK möjlighet som jag hoppas att flera kommer ta del av :)



Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards