Newleaf

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Johanna Ri - 11 januari 2012 23:28

Sitter & lyssnar på sånger som skulle passa bra till Melkers dop :) Finns så mycket fina sånger men jag vet inte riktigt vem som skall få äran att sjunga dessa :) Ett tag var jag sugen att trudilutta själv men vette tusan om jag vågar ;) Men hade varit speciellt att få sjunga själv till min lilla prins, risken är ju att jag börjar tjuta mitt i sången för alla sånger har ju sån speciell text så man blir ju väldigt lätt rörd ;) 



Himlen måste sakna en ängel ligger mig varmt om hjärtat då den spelades upp på min gudsons dop. Fruktansvärt vacker låt som jag inte kan lyssna på utan att bli lite snyftis



Jag funderar väldigt starkt på denna sång av Sonja Alden " du är allt" 



Frågan är hur man skall göra med denna sång. ska man våga ställa sig där själv? :) Jisses vad nervös jag skulle =/ 

Men det skulle vara ett minne man sent glömmer haha ;)

Av Johanna Ri - 11 januari 2012 22:14

Sitter och kikar på segelbåtar med min karl. Vi har varit sugna på en båt super länge nu men det har inte blivit av, och vi har heller inte vetat vad för slags båt vi vill ha. En del köper skoter, motorcyklar och en del båtar. För mig är alternativet båt en självklarhet eftersom jag är en sommarmänniska, det är då jag njuter av tillvaron och livet. Hur underbart skulle det inte vara att ha en segelbåt, packa med sig mat för en helg och ta båten ut till klubbviken och bara njuta. Kravet vi har är att man skall kunna sova och laga mat i båten annars är själva upplevelsen förstörd enligt mig :) Detta skall bli alternativet till sommarstuga för oss :) Ta med sig våra vänner, ankra vid en ö, dricka ett glas vin med lite räkor och känna den ljumma sommar brisen. Ahhhhhhhh ;) Cant wait!




Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards