Newleaf

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Johanna Ri - 22 januari 2012 15:01

För melker var det inte bara årets första tur med pulkan utan även livets första tur och den gillades starkt! Han hade nog kunnat åka hur långt som helst och ett leende på läpparna direkt han tittade på han :) 




Årets första tur men garanterat inte sista ;)  

Av Johanna Ri - 22 januari 2012 14:52

Gårdagskvällen var verkligen super trevlig :) Jag och Marcus blev bjudna på middag, vin och annat mys hos Hannah & Tommy. Tack snälla ni! Det gör vi om väldigt snart! :)


 


Idag går dock både hjärnan och kroppen på halvfart. Lilla prinsen vaknade före sju i morse och var lite små krasslig. Hostade och var snorig och grinig. Stackars lilla prinsen så det har inte blivit mkt sova varken i natt eller i morse =/ Men min power nap som jag vaknade ur för ett litet tag sen var välbehövd :) Tror inte jag kommer kliva ur pyjamasen på hela dagen idag och finner ingen anledning till det heller ;) Hej så länge!

Presentation


New life, New leaf.

Lev i nuet och använd backspegeln varsamt. Blicka framåt & ta vara på dina erfarenheter från det förflutna. Stanna upp när din hållplats är inom synhåll. Det kan komma att förändra ditt liv.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards